+31 0497 842789

Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

• Gemiddeld 1 tot 2 werkdagen. Bestellingen vlak voor of tijdens het weekend worden op maandag of dinsdag verzonden.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

• Het retourformulier vind u hier. Let wel op dat retourneren binnen 14 dagen dient te gebeuren.

Kan ik mijn artikel gratis retour sturen?

• Nee helaas niet tenzij er met het door U bestelde artikel iets mis is buiten Uw schuld om zoals een productiefout of beschadiging. In dat geval zullen wij de kosten voor het retour zenden vergoeden.

Kan ik ook mijn geld terug krijgen als het artikel me toch niet mocht bevallen?

• Ja dit is geen probleem. Dit kunt ook op het retourformulier aangeven.

Ik heb me verkeken op de grootte of kleur van mijn artikel, kan ik het ruilen voor een andere?

• Ja dat kan eenmalig. Wilt U er zeker van zijn dat U de juiste afmeting of kleur krijgt kunt U ook zelf bij onze winkel in Eindhoven ruilen.

Wat als ik mijn bestelling na een paar dagen nog niet ontvangen heb terwijl deze wel als verzonden gemeld is?

• Vraag altijd eerst even bij de buren of zij wellicht een pakketje voor U hebben aangenomen. Wanneer dit niet het geval is neem dan contact met ons op en vermeldt altijd Uw ordernummer.

Verzenden jullie ook gratis naar het buitenland?

• Nee. Voor buitenlandse zendingen gelden hogere tarieven waardoor wij hiervoor € 3,95 verzendkosten moeten rekenen.

Ik heb mijn artikel al een tijdje maar nu is de rits stuk of batterij leeg. Wat nu?

• Ook voor reparaties kunt U bij ons terecht. Vul hiervoor het reparatieformulier in wat U hier. kunt vinden.

Hoe lang duurt een reparatie?

• In veel gevallen sturen wij het artikel op naar de leverancier ter reparatie. Het kan 3 tot 4 weken duren voor U het artikel weer terug heeft.

Ik kan mijn tas eigenlijk niet zo lang missen als deze gerepareerd moet worden is hier een oplossing voor?

• Wanneer U de tas in onze winkel in Eindhoven ter reparatie aanbiedt kunt U een leentas krijgen. Deze levert U weer in wanneer U de eigen tas weer op komt halen. Zo zit U nooit zonder.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

• U kunt bij ons betalen via iDeal, Creditcard, vooraf overmaken, Bancontact / Mr. Cash voor onze Belgische klanten of SofortBanking voor Duitse klanten.

Hoe werkt de 5% spaarbonus?

• Met een klantenpas van ons kunt U korting sparen. Per bestede euro ontvangt U 1 punt. 100 punten = € 5,00 korting.

• Heeft u een bestaande klantenpas en wilt u punten sparen, dan kunt u bij opmerking in de winkelwagen (stap2) de laatste 4 cijfers van de pas ingeven. Vervolgens zullen wij de punten handmatig toevoegen.

• Wilt U online punten inwisselen op Uw aankoop stuur ons dan een e-mail met uw pasnummer zodat wij de punten eraf kunnen halen en U een kortingscode kunnen geven.

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

• We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ocho8.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.